Fajne mecze w IV lidze będą, Polonia Świdnica, Górnik Wałbrzych, Lechia Dzierżoniów, Śląsk II Wrocław. Czego więcej chcieć ;)
Lechia IVliga skomentował(a) Przegrana Lechii 3-1 z BKS Stal Bielsko-Biała0 godzin 49 minut 40 sekund temu
4liga
xd skomentował(a) Przegrana Lechii 3-1 z BKS Stal Bielsko-Biała0 godzin 30 minut 7 sekund temu
Seria bez porażki trwa!
BKS skomentował(a) Bielawianka remisuje 3-3 z Unią Bardo0 miesięcy 2 dni temu
Gratulacje
Ewa skomentował(a) Wielki Sukces BWA Breakers w Rosji na Mistrzostwach Break Dance0 miesięcy 4 dni temu
Brawo brawo brawo
Kibic skomentował(a) 5-3 Bielawianka wygrywa ze Śląskiem0 miesięcy 6 dni temu
Nasz powiat w kategorii U8 reprezentuje UKS SIÓDEMKA BIELAWA:) BRAWO!!!
kj skomentował(a) Finały wojewódzkie turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” – zapowiedź0 miesięcy 8 dni temu
Jestem dumna z ciebie synku!!!
Milena Stajno skomentował(a) Wspaniały sukces bielawskiego licealisty w Olimpiadzie Solidarności!0 miesięcy 10 dni temu
Kolejny dobry mecz :)
Kibic skomentował(a) Pewna wygrana Bielawianki 3:00 miesięcy 13 dni temu
Tak trzymać. Nie która liga a dobre widowisko się liczy
Byłem i widziałem skomentował(a) Bielawianka wygrywa 4-0 z Karoliną Jaworzyna Śl.0 miesięcy 20 dni temu
Dobry mecz
BKS skomentował(a) Bielawianka wygrywa 4-0 z Karoliną Jaworzyna Śl.0 miesięcy 20 dni temu

REKLAMA

Kolarstwo

SOWIE zakończenie sezonu 2017

SOWIE Team2

SOWIE Team – Wczoraj, 28 października zakończyliśmy oficjalnie sezon sportowy 2017. Wszyscy razem świętowaliśmy tegoroczne sukcesy. Wspominaliśmy chwile, które najbardziej utkwiły nam w pamięci, między innymi spotkanie z Majką Włoszczowską podczas BM w Jeleniej Górze, walimski i bielawski odcinek Pucharu Strefy MTB, Festiwal Gulaszu, Bieg Gladiatora, zmagania na Śnieżce i wiele innych. Wszystkie te wydarzenia uwiecznione były na fotografiach, które po imprezie uczestnicy mogli zabrać ze sobą.

W trakcie imprezy rozstrzygaliśmy rywalizacje Endomondo (biegowe i rowerowe), które polegają na pokonaniu jak największej liczby kilometrów w trakcie sezonu. W sezonie 2017 przebiegliśmy 1 669 km i przejechaliśmy 33 968 km. Wśród biegaczy pierwsze miejsce zajęła Agata Kiełbus, drugie Justyna Sidor, a trzecie Sara Ułanowicz. Wśród rowerzystów pierwsze miejsce zajął Dariusz Zalewski, drugie Bernard Malwic, a trzecie Marcin Kułakowski.

Nagrodziliśmy również zawodników najbardziej zaangażowanych w życie drużyny oraz zawodników, który uzyskali największą ilość punktów przyznanych za starty w zawodach. Trójka najlepszych juniorów, Adrian Bereś, Dominik i Natalia Firlej, otrzymała pedały SPD, aby w kolejnym sezonie poprawić swoje osiągnięcia.

Zabawę taneczną poprowadził nasz kolega z drużyny, SOWA Jarek (zespół muzyczny KLIWER). Pyszny catering przygotowała agroturystyka Pod Przełączą, a świetlicę udostępniło Centrum Kultury i Turystyki w Walimiu. Były konkursy, dużo śmiechu i zabawy, a tańce trwały do późnych godzin nocnych. A żeby SÓWKI nie zapomniały się przygotować do kolejnego sezonu, każdy otrzymał pamiątkowy magnes na lodówkę 🙂

W tym miejscu chcielibyśmy podziękować naszym sponsorom i parterom, którzy w nas wierzą i dzięki nim motywacja nie spada, walczymy i jesteśmy coraz lepsi. Podziękowania dla: Zaremba Posadzki, centrumrowerowe.pl, racefender.com, Zamek Grodno, Sztolnie Walimskie, Sowia Grapa, Agroturystyka Pod Przełęczą, NSK Steering Systems, Atlas Copco, BIS Bajon, Karczma Bełty, Gmina Walim, Powiat Wałbrzyski, Rower SC Świdnica, Bike Expert, Ceglarek Engineering, KLIWER.

Zatem widzimy się w przyszłym sezonie i tym samym zapowiadamy już nasze starty w Pucharze Strefy MTB, Biegu Gladiatora, Festiwalu Gulaszu,…

Galeria - SOWIE zakończenie sezonu 2017 Kolarstwo

SOWIE zakończenie sezonu 2017 | Kolarstwo SOWIE zakończenie sezonu 2017 | Kolarstwo SOWIE zakończenie sezonu 2017 | Kolarstwo