2
Gratulacje
Ewa skomentował(a) Wielki Sukces BWA Breakers w Rosji na Mistrzostwach Break Dance0 miesięcy 2 dni temu
Brawo brawo brawo
Kibic skomentował(a) 5-3 Bielawianka wygrywa ze Śląskiem0 miesięcy 4 dni temu
Nasz powiat w kategorii U8 reprezentuje UKS SIÓDEMKA BIELAWA:) BRAWO!!!
kj skomentował(a) Finały wojewódzkie turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” – zapowiedź0 miesięcy 6 dni temu
Jestem dumna z ciebie synku!!!
Milena Stajno skomentował(a) Wspaniały sukces bielawskiego licealisty w Olimpiadzie Solidarności!0 miesięcy 8 dni temu
Kolejny dobry mecz :)
Kibic skomentował(a) Pewna wygrana Bielawianki 3:00 miesięcy 11 dni temu
Tak trzymać. Nie która liga a dobre widowisko się liczy
Byłem i widziałem skomentował(a) Bielawianka wygrywa 4-0 z Karoliną Jaworzyna Śl.0 miesięcy 17 dni temu
Dobry mecz
BKS skomentował(a) Bielawianka wygrywa 4-0 z Karoliną Jaworzyna Śl.0 miesięcy 17 dni temu
Brawo i oby tak dalej
Anonim skomentował(a) Bielawianka wygrywa 4-0 z Karoliną Jaworzyna Śl.0 miesięcy 17 dni temu
Dwa lata remu wziąłem mercedesa w leasing. Jak dla mnie istotne jest, że raty mogę sobie w koszty doliczyć. Każdemu niezdecydowanemu polecam leasing samochodu.
Biki skomentował(a) Jakie benefity wiążą się z wzięciem auta w leasing? Zobacz listę0 miesięcy 18 dni temu
Mam w leasingu mercedes vito. Inaczej nie było by mnie na to stać, a tak raty nie obciążają mojego budżetu i mam jak komfortowo pracować. Same zalety :)
Miro skomentował(a) Jakie benefity wiążą się z wzięciem auta w leasing? Zobacz listę0 miesięcy 21 dni temu


REKLAMA

Inne dyscypliny

Od czego zacząć treningi?

Working On My Arms

Bywają na pewno sytuacje gdy przeglądając się w lustrze czujesz, że powinieneś coś ze sobą zrobić. Jest to sygnał, że należy rozpocząć systematyczne ćwiczenia. Nie każdy jednak wie jak się do tego zabrać.

Przygotowanie organizmu do ćwiczeń

Zanim rozpoczniesz systematyczne treningi, powinieneś najpierw przygotować do nich swój organizm. W przeciwnym wypadku ćwiczenia mogą wyrządzić więcej szkody niż pożytku.

Przygotowania należy rozpocząć od wizyty u lekarza. Dzięki temu dowiemy się jaki jest nasz aktualny stan fizyczny. Bardzo ważne jest by poinformować lekarza o swoich planach związanych z ćwiczeniami, by mógł on ocenić, czy należy je w jakiś sposób zmodyfikować czy też nie.

Rozgrzewka to podstawa

Niezależnie od tego jakie ćwiczenia zamierzasz wykonywać zawsze powinna je poprzedzać prawidłowo przeprowadzona rozgrzewka. Rozgrzane mięśnie są mniej podatne na wystąpienie potencjalnej kontuzji. Dobra rozgrzewka podnosi także efektywność ćwiczeń.

Osoby które zaniedbują tę bardzo ważną część treningu, na własne życzenie narażają swój organizm. Brak rozgrzewki lub wykonanie jej w nieprawidłowy sposób znacznie podnosi ryzyko pojawienia się groźnego urazu a co za tym idzie długiej przerwy w treningu.

Ćwiczenia dla początkujących

Dla osób rozpoczynających dopiero swoją przygodę z systematycznymi treningami, najlepszym wyborem są ćwiczenia ogólnorozwojowe. Jest to idealny wybór dla wszystkich tych którzy do tej pory mieli niewielki kontakt z wysiłkiem fizycznym.

Trening ogólnorozwojowy pozwala zaadaptować się mięśniom do zwiększonego wysiłku. Ten rodzaj ćwiczeń zmusza do pracy większość grup mięśniowych, a dzięki temu ich siłę i elastyczność. Bardzo ważne jest to by rozpoczynać od stosunkowo małych obciążeń i zwiększać je stopniowo wraz z upływem czasu by przygotować organizm do treningu właściwego. Trening ogólnorozwojowy powinien być wykonywany przez około trzy miesiące.

Praca nad sylwetką

Gdy początkowy okres treningu będziemy mieć już za sobą, nadejdzie pora na właściwe kształtowanie ciała. Na tym etapie należy skorzystać z pomocy trenera, który pomoże ci opracować indywidualny plan treningowy.

Zazwyczaj taki plan opiera się na ćwiczeniach siłowych, zawiera jednak również elementy treningu aerobowego. Dlatego w czasie takich zajęć wykorzystuje się nie tylko hantle czy sztangę ale również bieżnię i rower treningowy.

Należy zdawać sobie sprawę, że uzyskanie wymarzonej sylwetki wymaga czasu i konsekwencji. Wykonywanie konsekwentnie założeń planu treningowego przyniesie oczekiwane efekty.

marbo-sport.pl

Komentarze
  • Anonim
    o 18:56
    1+

    Wiadomo że rozgrzewka to podstawa. Niektórzy chciałby po tygodniu być naładowania mięśniami

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


Redakcja oraz portal nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych na portalu infoddz.pl