2
Zarząd i Trener do Dymisji i to jak najszybciej!!!!
Kibic Lechii skomentował(a) Kolejny wtopiony mecz Lechii Dzierżoniów0 miesięcy 2 dni temu
Marnowanie pieniędzy. Żadnych kibiców na meczu, tragiczne wyniki i tragiczna organizacja okołomeczowa. Przynajmniej w IV będą ciekawe mecze z Bielawą i Świdnicą :)
Anonim skomentował(a) Kolejny wtopiony mecz Lechii Dzierżoniów0 miesięcy 2 dni temu
IVliga, IVliga MZKS
Anonim skomentował(a) Kolejny wtopiony mecz Lechii Dzierżoniów0 miesięcy 2 dni temu
nie jestem polakiem ale ..będę jak brał udział ..!!!!
Adrian Rus skomentował(a) Pieszyce: Zapraszamy na obchody 100-lecia Odzyskania Niepodległości0 miesięcy 3 dni temu
Nie jesteśmy na Dobie! Tylko INFODDZ. W policji nauczyli tylko kopiuj/wklej?
Anonim skomentował(a) Podsumowanie akcji „Znicz 2018”0 miesięcy 7 dni temu
Mieszkańcy powiatu dzierżoniowskiego!!! Nie dowiecie się tego z Doby bo decydenci Komendy Powiatowej Policji blokują te informacje. W KPP Dzierżoniów wszyscy z patrolówki i ruchu drogowego są na zwolnieniach lekarskich. Patrole na ulicy składają się z ludzi, którzy nie mają pojęcia o Waszych problemach i sposobach ich załatwienia bo na co dzień liczą słupki. Nawet "dochodzenówka" i ci DDZ K się pochorowali. NASZE BEZPIECZEŃSTWO JEEST ZAGROŻONE!!!! Doba Wam o tym nie powie, inne źródła masowego przekazu też nie.
Anonim skomentował(a) Podsumowanie akcji „Znicz 2018”0 miesięcy 8 dni temu
Lider pokazał dzisiaj klasę:) przegrywając 1:3 dużo drużyn już by mecz liczyło na straty :)
Mks skomentował(a) Pogoń Pieszyce 11 wygrana w sezonie0 miesięcy 9 dni temu
Przy 2-2 trener ściąga Cebulskiego, jak to właśnie Cebulski kręcił lewą stroną jak chciał. A po zmianie już wszyscy widzieli jak to się skończyło. ehhh
Anonim skomentował(a) Grali i łomot dostali0 miesięcy 23 dni temu
Jak można zmarnować tyle 100% sytuacji? No jak?
Porażka skomentował(a) Grali i łomot dostali0 miesięcy 23 dni temu
A ja chcę żeby była zawsze pogoda na meczach.
Anonim skomentował(a) Pogoń Pieszyce nie do zatrzymania0 miesięcy 30 dni temu


REKLAMA

Inne dyscypliny

Od czego zacząć treningi?

Bywają na pewno sytuacje gdy przeglądając się w lustrze czujesz, że powinieneś coś ze sobą zrobić. Jest to sygnał, że należy rozpocząć systematyczne ćwiczenia. Nie każdy jednak wie jak się do tego zabrać.

Przygotowanie organizmu do ćwiczeń

Zanim rozpoczniesz systematyczne treningi, powinieneś najpierw przygotować do nich swój organizm. W przeciwnym wypadku ćwiczenia mogą wyrządzić więcej szkody niż pożytku.

Przygotowania należy rozpocząć od wizyty u lekarza. Dzięki temu dowiemy się jaki jest nasz aktualny stan fizyczny. Bardzo ważne jest by poinformować lekarza o swoich planach związanych z ćwiczeniami, by mógł on ocenić, czy należy je w jakiś sposób zmodyfikować czy też nie.

Rozgrzewka to podstawa

Niezależnie od tego jakie ćwiczenia zamierzasz wykonywać zawsze powinna je poprzedzać prawidłowo przeprowadzona rozgrzewka. Rozgrzane mięśnie są mniej podatne na wystąpienie potencjalnej kontuzji. Dobra rozgrzewka podnosi także efektywność ćwiczeń.

Osoby które zaniedbują tę bardzo ważną część treningu, na własne życzenie narażają swój organizm. Brak rozgrzewki lub wykonanie jej w nieprawidłowy sposób znacznie podnosi ryzyko pojawienia się groźnego urazu a co za tym idzie długiej przerwy w treningu.

Ćwiczenia dla początkujących

Dla osób rozpoczynających dopiero swoją przygodę z systematycznymi treningami, najlepszym wyborem są ćwiczenia ogólnorozwojowe. Jest to idealny wybór dla wszystkich tych którzy do tej pory mieli niewielki kontakt z wysiłkiem fizycznym.

Trening ogólnorozwojowy pozwala zaadaptować się mięśniom do zwiększonego wysiłku. Ten rodzaj ćwiczeń zmusza do pracy większość grup mięśniowych, a dzięki temu ich siłę i elastyczność. Bardzo ważne jest to by rozpoczynać od stosunkowo małych obciążeń i zwiększać je stopniowo wraz z upływem czasu by przygotować organizm do treningu właściwego. Trening ogólnorozwojowy powinien być wykonywany przez około trzy miesiące.

Praca nad sylwetką

Gdy początkowy okres treningu będziemy mieć już za sobą, nadejdzie pora na właściwe kształtowanie ciała. Na tym etapie należy skorzystać z pomocy trenera, który pomoże ci opracować indywidualny plan treningowy.

Zazwyczaj taki plan opiera się na ćwiczeniach siłowych, zawiera jednak również elementy treningu aerobowego. Dlatego w czasie takich zajęć wykorzystuje się nie tylko hantle czy sztangę ale również bieżnię i rower treningowy.

Należy zdawać sobie sprawę, że uzyskanie wymarzonej sylwetki wymaga czasu i konsekwencji. Wykonywanie konsekwentnie założeń planu treningowego przyniesie oczekiwane efekty.

marbo-sport.pl

Komentarze
  • Anonim
    o 18:56

    Wiadomo że rozgrzewka to podstawa. Niektórzy chciałby po tygodniu być naładowania mięśniami

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


Redakcja oraz portal nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych na portalu infoddz.pl