2
ło panie, ale lanie
Anonim skomentował(a) Lechia zebrała baty w Bielsku … [1 video + 43 foto]0 miesięcy 3 dni temu
Brawo drużyna
Anonim skomentował(a) Przebudzenie Bielawianki Bielawa0 miesięcy 5 dni temu
Bardzo dobre sędziowanie na turnieju, pozdrawiam
Xyz skomentował(a) IV Memoriał Oskara Plinty – podsumowanie0 miesięcy 18 dni temu
I znowu w plecy
Marek skomentował(a) Sobota: mecz Bielawianka – Polonia Świdnica0 miesięcy 19 dni temu
Chciałbym aby Lechia spadła, IV liga z Lechią, Górnikiem Wałbrzych czy Polonią Świdnica zapowiada się ciekawie. ps. kibice Lechii bez spiny to nie jest atak
Bielawianka skomentował(a) Porażka Lechii Dzierżoniów 0:10 miesięcy 22 dni temu
Oho, zaczęliśmy się podpisywać. Skąd my to znamy?:)
Widzę skomentował(a) Sukces Akademii Piłkarskiej Dzierżoniów na Otwartych Mistrzostwach Powiatu Dzierżoniowskiego!0 miesięcy 23 dni temu
Będzie sieka na wyborach. Stawiam na drugą turę Rak kontra Łyżwa
Anonim skomentował(a) Marcin Rak kandydatem na stanowisko Burmistrza Miasta Bielawy0 miesięcy 30 dni temu
Kandydat jednocześnie popierany przez PIS i OBS? To niezgodne z naturą. To tak jakby kogoś popieralo i PiS i PO jednocześnie. Więc coś z tym PIS w Bielawie jest nie tak. To PIS tylko z nazwy. Taka wydmuszka.
Anonim skomentował(a) Marcin Rak kandydatem na stanowisko Burmistrza Miasta Bielawy0 miesięcy 30 dni temu
Jestem za!
Anonim skomentował(a) Marcin Rak kandydatem na stanowisko Burmistrza Miasta Bielawy0 miesięcy 30 dni temu
Kurcze, może być ciekawie.
Anonim skomentował(a) Marcin Rak kandydatem na stanowisko Burmistrza Miasta Bielawy0 miesięcy 30 dni temu


REKLAMA

Inne dyscypliny

Od czego zacząć treningi?

Bywają na pewno sytuacje gdy przeglądając się w lustrze czujesz, że powinieneś coś ze sobą zrobić. Jest to sygnał, że należy rozpocząć systematyczne ćwiczenia. Nie każdy jednak wie jak się do tego zabrać.

Przygotowanie organizmu do ćwiczeń

Zanim rozpoczniesz systematyczne treningi, powinieneś najpierw przygotować do nich swój organizm. W przeciwnym wypadku ćwiczenia mogą wyrządzić więcej szkody niż pożytku.

Przygotowania należy rozpocząć od wizyty u lekarza. Dzięki temu dowiemy się jaki jest nasz aktualny stan fizyczny. Bardzo ważne jest by poinformować lekarza o swoich planach związanych z ćwiczeniami, by mógł on ocenić, czy należy je w jakiś sposób zmodyfikować czy też nie.

Rozgrzewka to podstawa

Niezależnie od tego jakie ćwiczenia zamierzasz wykonywać zawsze powinna je poprzedzać prawidłowo przeprowadzona rozgrzewka. Rozgrzane mięśnie są mniej podatne na wystąpienie potencjalnej kontuzji. Dobra rozgrzewka podnosi także efektywność ćwiczeń.

Osoby które zaniedbują tę bardzo ważną część treningu, na własne życzenie narażają swój organizm. Brak rozgrzewki lub wykonanie jej w nieprawidłowy sposób znacznie podnosi ryzyko pojawienia się groźnego urazu a co za tym idzie długiej przerwy w treningu.

Ćwiczenia dla początkujących

Dla osób rozpoczynających dopiero swoją przygodę z systematycznymi treningami, najlepszym wyborem są ćwiczenia ogólnorozwojowe. Jest to idealny wybór dla wszystkich tych którzy do tej pory mieli niewielki kontakt z wysiłkiem fizycznym.

Trening ogólnorozwojowy pozwala zaadaptować się mięśniom do zwiększonego wysiłku. Ten rodzaj ćwiczeń zmusza do pracy większość grup mięśniowych, a dzięki temu ich siłę i elastyczność. Bardzo ważne jest to by rozpoczynać od stosunkowo małych obciążeń i zwiększać je stopniowo wraz z upływem czasu by przygotować organizm do treningu właściwego. Trening ogólnorozwojowy powinien być wykonywany przez około trzy miesiące.

Praca nad sylwetką

Gdy początkowy okres treningu będziemy mieć już za sobą, nadejdzie pora na właściwe kształtowanie ciała. Na tym etapie należy skorzystać z pomocy trenera, który pomoże ci opracować indywidualny plan treningowy.

Zazwyczaj taki plan opiera się na ćwiczeniach siłowych, zawiera jednak również elementy treningu aerobowego. Dlatego w czasie takich zajęć wykorzystuje się nie tylko hantle czy sztangę ale również bieżnię i rower treningowy.

Należy zdawać sobie sprawę, że uzyskanie wymarzonej sylwetki wymaga czasu i konsekwencji. Wykonywanie konsekwentnie założeń planu treningowego przyniesie oczekiwane efekty.

marbo-sport.pl

Komentarze
  • Anonim
    o 18:56

    Wiadomo że rozgrzewka to podstawa. Niektórzy chciałby po tygodniu być naładowania mięśniami

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


Redakcja oraz portal nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych na portalu infoddz.pl